Klachtenregeling
//=$text05;?>Heeft u een klacht over onze praktijk? Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren.
Dit kunt u doen door het onderstaande online klachtenformulier in te vullen. Ook kunt u de PDF-versie van ons klachtenformulier downloaden, afdrukken en inleveren. U kunt het formulier deponeren in de brievenbus van de praktijk of afgeven aan de balie. Eén van onze huisartsen neemt uw klacht dan in behandeling. De huisarts of een andere medewerker neemt contact met u op, indien uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.
Vul het online klachtenformulier inDownload het klachtenformulier (PDF)
Klacht indienen SKGE
Komt u er met ons niet uit? De klacht kan worden besproken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen, kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat aan de klachtenfunctionaris wordt verteld, is vertrouwelijk. Gebruik hiervoor het klachtenformulier op de website van SKGE of bel naar 088 - 0229100.
Geschillencommissie
Als u met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris er niet uitkomt, kan een uitspraak over de klacht worden gevraagd bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.
Klachtenformulier
Vul het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in.